آموزشگاه غواصی

  • مدرسه غواصی دریاکوش در سال 1384 تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور در منطقه شیرینو فعالیت خود را آغاز نمود . شرینو با وجود اینکه به قلب صنعتی کشور ( عسلویه) نزدیک می باشد از آب و هوای بسیار پاکیزه و مساعدی برخوردار است و شرایط مناسبی برای فراهم آمدن یک محیط با نشاط آموزشی - ورزشی دارد.
  • لازم به ذکر است که آموزش ها به صورت شبانه روزی بوده و کارآموزان می توانند از امکانات رفاهی مرکز ( اسکان و تغذیه) استفاده نمایند. مدرسه غواصی دریاکوش از کمک و پشتیبانی کامل شرکت دریاکوش برخوردار می باشد لذا آموزشها با کمترین شهریه ممکن صورت می گیرد.

 جوشکاری زیر آب

 

  • دوره های صنعتی :

    الف) غواصی صنعتی سطح 1 (غواصی اسکوبا)

    ب) غواصی صنعتی سطح2(غواصی تغذیه از سطح تا عمق 30 متر)

    ج) غواصی صنعتی سطح 3(غواصی تغذیه از سطح تا عمق 50 متر)

    د) دوره تخصصی جوشکاری و برشکاری زیر آب

    ه)دوره تخصصی فیلمبرداری زیر آب

    و) کاربری اتاق فشار غواصی

    ی) فنون بقا در دریا و کمک های اولیه پزشکی

    ز) کاربری جرثقیل

 

  • دوره های غواصی ورزشی :

    الف ) دوره های غواصی ورزشی (CMAS) بر مبنای استانداردهای کنفدراسیون جهانی شنا و نجات و غریق و با نظارت هیات نجات و غریق کشور اجرا می گردد و به کارآموزان در پایان دوره در صورت قبولی در آزمون تئوری و عملی مدرک غواصی ورزشی بین المللی یک ستاره ، دوستاره و سه ستاره اعطا می شود.

    ب) دوره غواصی یک ستاره CMAS در 4 الی 6 روز اجرا می گردد و شامل 8 ساعت دروس نظری و 5 غوص عملی در آب های آزاد تا عمق 18 متری است.

          ج)دوره غواصی 2 ستاره CMAS در مدت حدود 10 روز اجرا می گردد و شامل 12 ساعت نظری و 17 غوص روزانه و 3 غوص شبانه عملی می شود.

          د)دوره غواصی 3 ستاره CMAS در دوفاز و هرفاز در 10 روز و جمعا 20 روز اجرا می شود. این دوره شامل 20 ساعت نظری و هرفاز شامل 20 غوص و جمعا 40 غوص می گردد.

 

در بخش غواصی ورزشی شرکت دریاکوش میزبان بانوان علاقه مند به غواصی نیز می باشد . مدرسه غواصی دریاکوش افتخار دارد که اولین دوره آموزش غواصی بانوان در عسلویه را در اسفند ماه سال 1390 و با مربیگری خانم نگین صفایی مدرس 2 ستاره CMAS با موفقیت برگزار نموده است.

آموزش غواصی اسپرت سی مس

با عضویت در خبرنامه ی سایت ما، از آخرین اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید.

Gallery

اطلاعات تماس

  • آیکونتهران
  • آیکونکد پستی 1514634914
  • آیکوناین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • آیکون02188740973_5 - 02188740860_2
  • آیکونفکس : 41425555 داخلی 49548
بالا